morning morning

Nu har jag precis hasat mig upp ur sängen efter en sömnlös natt.. jag kan bara inte sova längre om nätterna, jag förstår inte hur jag kan ha så många tankar som flyger runt.. jätte störande :/ Fastän det bästa jag vet är när det regnar utomhus och det smattrar mot fönsterbrädan, det låter verkligen mysigt och jag brukar somna lätt till det. Antar att jag sover bättre med lite sovsällskap..?

Men iallafall, nu väntar jag på min kära moder som ska ringa alldeles strax för jag har nu hoppats på att jag kan få med henne en tur till täby c och inhandla något :) Men innan dess ska ska jag gå och kolla i min pappas annars så tomma kylskåp och se om något kan bli min frulle. See yah! :)
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-23 @ 11:30:48
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0