stopp på slöseri med pengar

Jag har verkligen ett stort problem, att hålla i pengar som egentligen ska sparas :/ men det känns så bra att köpa med sig grejer hem som man suktat efter så länge när man äntligen har lite sedlar, men jag tänker redan nu; tänk om jag inte hade köpt den & den klänningen eller dem skorna osv.. då hade jag ju haft mer pengar att njuta av på mina resor!  Aja köpt är köpt, eller nja man kan ju alltid lämna tillbaka, men vill jag det? nej. Som ni kanske redan listat ut har jag tillbringat ännu en dag i täby c.

Från och med idag är jag tvungen till att hålla i mina sista pengar stenhårt fram tillsdess att jag åker till Göteborg om sisådär 2 veckor och veckan efter det för allt partajande på Zakynthos.. Det är mycket som kommer att gå åt :/ alltid mer än vad man räknat med från första början..
Postat av: Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-06-26 @ 18:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0