Studentklänning?

Jag tittade runt lite nyss bland söta klänningar i hopp om att hitta något billigt jag kunde beställa, men dessvärre blev det inte så utan istället råkar jag hitta min drömklänning till studenten, typiskt att det ska vara ett helt år kvar då! :/ Jag gillar nämligen när det är lite enkelt och med den där rosa färgen blev den bara finare :) Men jag har verkligen inte råd och mamma skulle aldrig gå med på att betala en klänning som jag vill ha till nästa år då hon då skulle säga att jag kommer hitta någon annan som jag tycker bättre om... åh! Visst det finns säkert många liknande klänningar men så kan man inte alltid tänka.. Ni måste hålla med om att den är sådär sommarvacker & fin? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0