Tyskland-Ryssland?

Hola! Har precis kommit hem från en kväll på jobbet.. har sååå ont i ryggen och det är verkligen det drygaste som finns när man står där framför kassan och kollar på den tickande klockan som visas på skärmen varje gång man tar en ny beställning.. menmen nu var det över och dags för mig att dejta kudden för jag blir alltid sådär skönt trött när jag jobbat vilket jag gillar eftersom jag annars inte alls kan sova.. så på så sätt är jobbet ett bra tidsfördriv fram tillsdess (:

och så var Tyskland i final, vilket jag trott hela tiden.. höhö ;) nu återstår det bara att se om Ryssland är starka nog imorrn. Det är inte ofta jag får rätt när jag tycker till om olika matcher, så om man nu nångång ska få lite tur med sig så vore ju det bästa att man prickar rätt på just vm-finalen av alla fotbollsmatcher :D ha! 

Goooodnatt :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0