Äntligen

Nej, blä! Jag gillar inte alls dessa individuella val tema dagar, vill också vara ledig som många är. Det känns iallafall ovanligt tomt i skolan just dem här dagarna. Har haft levande verkstad och därmed fått göra drakar av papperstidningar, hahah! Rätt slappt men riktigt tråkigt! Nu återstår det bara en dag till och den är på torsdag då vi ska göra gipsansikten, kul? Sen dröjer det till nästa gång, men det får det mer än gärna göra.



Idag var jag med mamma i arninge för att kolla om skorna och jackan fanns där, och turligt nog kunde jag köpa både skor, jacka och lite annat smått och gott som mammsen snällt köpte till mig :) Inte nog med det. Jag hade nämligen ett missat samtal idag när jag kollade på mobilen. Det var ett konstigt nummer som jag inte alls kunde gissa mig till vem det var, så tänkte inte ringa upp. Men så kom jag på att det faktiskt skulle kunna vara ett jobb jag sökt till, vilket det också var! Mcdonalds i hägernäs ringde. Ååh vad glad jag blev :) P e n g a r ! ! - Något jag behöver mer än allt annat just nu!! interjuv på måndag, wish me luck :)

image54

Postat av: Miroma

Wow, nice blogg, bloggar du ofta?
Hare bra
Miroma

2008-03-04 @ 20:32:48
URL: http://miroma.blogg.se
Postat av: Maria

Tackar miroma! Nja, jag är ingen seriös bloggare men visst skriver jag rätt ofta ändå, lite då och då (:

2008-03-04 @ 22:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0