Det perfekta leendet

image66

Jag får ingen tandställning, (inte för att jag vill ha en men skulle inte tackat nej om jag blev erbjuden en gratis.) Utan nu får jag bara en ynka ihopsättning av min glugg som jag haft komplex över i, få se nu? jo hela mitt liv. Det är väl tandläkarnas uppgift att göra kunden nöjd. Om jag ändå hade haft råd med ett sånt där hollywood smile. Ge mig! 
Postat av: therese

Haha din lilla korv du och Jessica alltså :P hon är verkligen perfekt ha?
Håret,ansiktet och nu ätnderna :D du e så söt som du är mariiia ;D och med lukan där fram är du super duper SÖT love from me

2008-03-17 @ 19:53:39
URL: http://www.theresaaan.blogg.se
Postat av: Maria

naw tack (: snällt av dig. Du med

2008-03-20 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0