Fredag

Det ska bli riktigt skönt med helg nu efter en vecka som i stort sett har varit tråkig varje dag. Men fort har det gått för snart är det ju påsklov också, tänkasig! (: Det var ju precis lov! Nästan så att det är lite läskigt hur tiden bara passerar.

Annars då? Det är jobbigt när saker och ting dyker upp som man inte alls kunnat föreställa sig och att det ska ljugas hit och dit, vad ska det vara bra för? Känner mig alldeles för snäll egentligen, men jag är ju så som person tyvärr. Önskar jag kunde vara lite starkare. Men att det ska vara okej nu? Hm .. För mig tar det alltid ett tag, det kan ta ett bra tag. Iförsig är det aldrig okej men just nu orkar jag inte lägga ner mer energi på det, eller ja jag önskar att jag inte hade orkat! Ibland känns det konstigt nog ganska ensamt.

- Its like wishing for rain as I stand in the desert
But I'm holding you closer than most,
Cause you are my heaven.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0