Måndag

Så var skolan igång igen och jag var inte alls taggad på att gå upp med morgonklockan. Men efter att ha tvingat mig själv upp var dagen igång, den där tråkiga vardagen som bara går om och om igen utan någon förändring känns det som.. Sen bar det av till täby med Jossan för att lägga undan en jacka och köpa ett par tygskor som jag fick höra av flickorna att dem fanns även för mig (; för jag är ganska speciell^^ Men fanns dem? Nej, dem tog i princip slut första dagen sa hon i kassan och fanns jackan jag hade tänkt lägga undan? Nej, då finns den självklart inte kvar i min storlek :/ Det är rätt så typiskt att när man väl bestämt sig för att köpa något, då kommer man istället hem tomhänt ..  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0