och så var det lov

Igår kom det efterlängtade lovet, fastän det nu var lov nyss är det otoligt skönt att kunna sova ut på morgonen. Men dum som jag var, hade jag fortfarande min klocka ställd på 6.45 imorse och vaknade av att den tjöt men turligt nog kunde jag somna om ett par timmar :)

Nu har jag precis fått i mig lite fruktsallad med glass vilket jag kan äta hur mycket som helst av :P Kollat lite tv och bara haft det slappt. Senare ikväll ska det bli en träff med tjejerna (: så ska väl ringa och höra med pappsen min om det möjligtvis är fritt fram där hemma senare. Under den här lediga veckan har jag har annars inga speciella planer. Någon dag skulle jag vilja åka och köpa mig en klänning, känns som att lite sånt måste införskaffas. Men så snart som Ikväll blir det som sagt tjejerna och sen eftersom min pappa åker upp till fjällen en vecka från och med söndag står huset tomt där så något blir det väl att vi hittar på ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0