Onsdag

Idag har det inte hänt något speciellt direkt. Dagen började med en rätt så onödig turismlektion och sen gick jag på en snabb kontroll hos tandläkaren. Kom lagom tillbaka till 2 timmar matte :/ skiiitråkigt. Efter det kollade vi på musikalen som dem flesta redan hade sett en del av, men inte jag. På vissa lät det verkligen som att den skulle vara kass, konstigt för jag tyckte den var jätteroolig ju :D Lite skrämmande att jag ska vara med i den nästa år. Så mycket vill inte jag delta, min roll får bli att spela död eller stum har jag bestämt mig för. Haha ;P

Annars har jag bara sovit en del idag så vi får se hur det blir med sömnen ikväll men innan det blir det top model kl 9 på 3an.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0