slut på helg

Ja, nu har det gått ett par dagar sen jag skrev här sist. Har inte riktigt tagit mig tid och skriva för har under hela helgen nämligen befunnit mig i vaxholm.

I fredags köpte vi tacos och hade det mysigt, blev en tidig kväll för min del. I lördags blev det först lite fotbollstittande på bällstaberg och sedan hem igen för att kolla på finalen av melodifestivalen där rätt vinnare enligt mig vann. Även om Charlotte Perelli ser ut som en afghanhund eller vad det nu heter så kan hon allt lyckas bra i europa (; Men bäst av alla var ju helt klart Björn Gustavsson, haha! :D såå skön och att han bara är 87:a visste jag inte. Imponerande :P och sådär lite småsöt också. Men dessvärre mådde jag verkligen skit senare under kvällen och det var inte mycket jag fick behålla kvar i magen av den tidigare måltiden. Inte det roligaste en lördagskväll. Som tur var hade jag ju min D där, fastän han nu är väldigt känslig för sånt där äckelpäckel så kändes det skönt :)


image69

Nu sitter mitt hjärta och kollar hockeyn medans jag själv sitter här och gör ingenting.
Ska gå och pussa och krama på honom nu, hej så länge (:
Postat av: therese

HAN E RÄTT OSÖÖÖÖT

2008-03-19 @ 19:54:22
URL: http://www.theresaaan.blogg.se
Postat av: Maria

haha :D jaag veet

2008-03-20 @ 18:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0