slut

Jag har inte bloggat under den här veckan pågrund av att jag spenderat hela veckan hemma hos D och där får jag nämligen inte röra datorn :P skitunge. Men iallafall. Lovet är nu snart slut, och vad har jag gjort under ledigheten då? 

För det mesta har jag bara legat i sängen och kollat på de mest tråkiga programen som finns för att det varit vardag och då visas bara strunt. Konstigt nog har vi vaknat tidigare än vad vi brukar göra alla dagar så det var inte heller de roligaste. En dag orkade vi ta oss till Uppsala för att kolla på en träningsmatch då djurgården spelade trots det att hjärtat mitt hade 39 graders feber. Vi trodde inte att det skulle kosta oss så mycket att ta oss dit, men ack så fel vi hade. Det kostade nämligen runt 400 kr att komma dit och hem :/ typiskt. Vi är världsbäst på att göra oss av med pengar. Men nu har faktiskt D betalat rätt mycket (: tack! Jag är fattigare än vanligt nämligen. Sen har vi shoppat lite i täby, för mycket blev det inte. Frågan är hur jag ska ha råd med D:s födelsedagspresent? :/ han som ska vara så dyr också, jobbigt .. Det har varit många snurvel, hosta och feberdagar denna vecka så jag har inte så mycket att säga om lovet direkt. Jag hatar att det är måndag imorgon även om jag tycker att det känns lite skönt att få gå dit igen. Men att man känner så nu är ju inte ovanligt, efter 2-3 dagar så har man ju tröttnat .. igen ..
 
Postat av: Lia Florenz

ibland behöver man bloggpauser ;D

2008-03-02 @ 14:23:01
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

skönt ;)

2008-03-02 @ 14:30:24
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: camillalyktberg

Va tråkigt o vara sjuk på lov =/

2008-03-02 @ 14:32:21
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0