soool

image57
Idag vaknade jag av solens starka strålar och en liten väckning av sötnosen :) Blev nästan lite förvånad över att det var så pass varmt som det var när jag gick utanför dörren imorse. Jag menar, det brukar ju alltid blåsa även om man nu tror det ska vara varmt eftersom solen skiner och himlen är blå.. Men idag var det inte någon dum blåst eller kalla minusgrader utan istället varmt och gosigt. Eller bara för att jag tittar ut nu har det kommit stora mörka moln som täcker himlen, dumma. Aja det var iallafall fint väder (;

Idag var det meningen att lite släkt och vänner skulle komma hit för mammas kille fyller år men jag vet inte hur det blir med det nu för mamma är sjuk. Annars har jag inga planer eller måste-göra-saker .. precis så som det ska vara när det är helg :) Hoppas att D kommer hit lite senare så vi kan kolla melodifestivalen och mysa. Men nu kanske jag ska ta mig en bit av den kakan som står nygjord i köket för jag är sötsugen :D 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0