Tisdag

Nu har jag precis kommit hem från min kära mormor som hjälper till med de mesta, denna gång att lägga upp mina armar på min jacka som var något långa :) Familjen har tagit sig till åkersberga för att tillsammans med min äldre syster och hennes pojkvän gå på en visning av ett radhus, hon ska nämligen ha barn rätt snart, eller ja i juni (: så jag ska bli moster :D Så för tillfället sitter jag ensam här hemma och funderar på att kolla lite tv och ta mig en tupplur, men samtidigt vill jag vara uppe så jag kan somna gott inatt. Svårt det där :P

Gud så det snöar då! och mer ska komma. Visst är det fint och sådär, men det är ju trots allt påsk. Lite känsla vill man ju ha .. Snöälskare kan gott åka upp till fjällen, för nu vill vi att våren ska komma :)

image71

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0