1 maj

Den 1 maj är nu kommen och våren är här :) även om man nu tycker den har varit här ett tag så är ju valborg faktiskt den dagen då man välkomnar våren. Gårdagen var hyfsad. Det var jättetrevligt hemma hos Sandra och vi fick ta del av hel del hemligheter och roliga stunder :D Det tråkiga med valborg är ju att man nu vuxit ifrån det och att det blivit så överskattat, så nästa år skulle jag tippa på att det inte kommer vara något speciellt alls.. Menmen! Nu var det över och sommarlovet närmar sig med stora steg :)



La familia har precis grillat och det har kommt lite folk över på middag så jag ska nog ta mig ut i kvällssolen och vara lite social en stund tänkte jag :) hejsvejs! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0