ella elle lá

Hejsan! :)

Idag har jag under dagen jobbat några timmar.. lite trist nu när solen äntligen tittar fram igen med dess värme. Menmen.

Ikväll ska jag träffa tjejerna och hitta på något, vad vet vi som vanligt inte? Men jag är småsugen på att kolla litegrann på finalen av eurovison song contest, men det är dessvärre inte alla överrens om. Inte går det att placera mig på ett ställe utan tv iallafall^^

Annars måste jag bara lägga in min förnärvande favoritlåt som jag lyssnar på om och om igen, hur härlig som helst (: Den är på franska och en riktig hit på radion just nu. Det blir nog till en sommarplåga ska ni se ;)


Videon är dock inte lika bra som låten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0