Go'kväll

Matchen jag var och tittade på tidigare idag med therese slutade i en förlust för moif tyvärr då resultatet blev 2-1 till lagga. Gamla kära moif, bättre lycka nästa gång :) Efter matchen beställde familjen pizza.. med andra ord blev det en rätt skön söndag ändå :)

Annars börjar dagen nu nå sitt slut och imorgon var det dags att återigen gå tillbaka till skolan där det väntar ett muntligt nationellt prov i engelska b, yes! Här ska det pratas om sport och hälsa, haha jag som är så aktiv och verkligen tänker på min hälsa nuför tiden^^ nejmen det ska nog gå bra! :) Sen har vi som en belöning för att vi gör det imorgon sovmorgon både tisdag och torsdag vilket ska bli väldigt skönt.


Sitter nu här och nästan halvgråter då jag tittar på detta klipp av Jessica Simpson och Nick Lachey tillsammans - ååh så jag tyckte dem var fina ihop :') Haha! Vilken geek jag är.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0