solig lördagseftermiddag

Kvällen igår blev inte alls lyckad, mer om det finns inget att säga..

imorse stog väckarklockan på 09.30 och det var då dags att vakna till liv.. skulle turligt nog bara jobba i 3 timmar,  sen fick jag skjuts hem, köpte med mig en glass och la mig hemma på altan en liten stund :) inget dopp i poolen ännu, hah. Men det är ju så kallt :) eller jag kanske är ensam om att tycka de, i vilket fall som helst så har det inte blivit av bara^^ det blir nog imorgon (: eller kanske ett kvällsdopp? heheh, det visar sig.. 

Annars har jag verkligen en enorm längtan till sommarlovet just nu, trots att det bara är 2 veckor kvar så orkar jag inte vänta.. och snart är det även ett helt år sedan ja var på kreta med familjen.. hittade precis lite kort därifrån nämligen. Ett jättefint och mysigt land (: Grekland är helt enkelt en favorit.. snart är det bara dagar kvar till Zakynthos tjejer (; lööövley!

     

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0