Söndag

Hej!

Idag vaknade jag upp i brottby hos min kära vän Therese och hennes pojkvän Niclas. Det blev en tuff kväll/natt då jag fram emot slutet kände mig riktigt sliten måste jag säga, men trevligt var det allt (: Vi spenderade natten hemma i dean och fredde's lägenhet. Det som känns lite dumt nu i efterhand är alla fula kort som togs under kvällen och jag är nog med på mer än hälften. Den där jäkla dildon som var både hatad och älsad av alla dök ju upp lite här och var också. Hahah! :D

När jag väl kom hem igen runt 2 tiden idag stog det pizza till alla på köksbänken som morbror min hade köpt med sig så det blev en mysig middag med släkt och familj. Har umgåtts med världens sötaste små goingar idag, nämligen mina kusiner. Vi var och hälsade på hönorna och kikade förbi för att säga hej till alla hästarna^^ tänk så man kan roa sig lätt när man har småbarn i närheten. Annars brukar en söndag för mig bli en låång dag i soffan framför tvn.

Mår lite bättre, men låångt ifrån bra.. försöker..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0