söndag

Nu är jag återigen hemma efter en hel dag ute i solskenet. Dagen började med match på på ip där moif tog emot rosersbergs tror jag..? aja, i vilket fall som helst så förlorade dem :/ Direkt efter åkte jag hem till mammsen som skulle firas lite eftersom det var mors dag idag :) hon fick av mig och mina två systrar en kökslampa som hon önskat sig, och tur var väl det. Satt på altan och kollade glatt på när det sista runt våran nybyggda pool fixades till. Nu får man äntligen bada då vattnet har renats men dessvärre är det för tillfället inte särskilt varmt, endast 19 grader ungefär. Men vi ska få det upp till 24 med uppvärmning är det sagt.. skööönt :) snart kan man äntligen plocka fram solstolarna :D Efter någon timme hemma hos mamma bjöds det på middag hos några i släkten..

.. och så på tal om ingenting.. Har nu en äldre syster som är hur tjock som helst.. lite knäppt att se :) ´hon ska nämligen ha en liten bebbe när som helst nu.. egentligen beräknad komma om ca 3 veckor, men i våran släkt har vi barn kommit veckor för tidigt så frågan är varför denna lilla flicka/pojke skulle vilja vara den första att vänta^^´ska iallafall bli jättemysigt med en ny liten sötsak att gulla med :P hoppas på en kille då jag tycker vi är i överflöd av tjejer.. skulle nog pappa uppskatta också.. pojken han aldrig fick liksom (; hahah.. men bara för det misstänker jag att det blir en flicka..

Nu ska jag kolla tv :)
Kram kram! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0