Tisdag

Jag är verkligen hur trött som helst, känner mig det iallafall. Men om jag kommer kunna somna är jag inte helt säker på. Har haft svårt med just sömnen den senaste veckan, ligger och grubblar i timmar över saker o ting så när jag äntligen somnat känns det som om 5 minuter gått så ringer den elaka klockan igen och det var dags att kliva upp.. Inte undra på att jag inte orkar med skolan längre, eller ingenting med andra ord. När jag väl pallrat mig till skolbänken vill jag inget annat än hem och lägga mig under täcket och låta dagen gå tillsdess att det är dags att sova igen.. jag älskar verkligen att få sova ut.. det kanske är det bästa som finns :D inte långt ifrån iallafall^^ 

Idag övningskörde jag rätt långt, var i väsby och yrade runt och visste varken ut eller in. Då och då gick det mindre bra men jag klarade av det mesta :) nöjd faktiskt. Så köpte mammsen mina efterlängtade jordgubbar och glass, en obeskrivlig sommarkänsla, trots det otroligt äckliga vädret! Höll på att frysa ihjäl idag.. varje dag är det likadant, känns som att vara på nordpoolen när man befinner sin innanför skolans dörrar!! Ska man verkligen behöva sätta på sig hur mycket som helst och även ta ut vinterjackan ur garderoben igen för att nte frysa .. nu när det snart är Juni :/ illa..

Men nej nog om allt krimskrams och andra konstiga tankar, nu ska här krypas i säng :)
Godnatt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0