Varmt

Underbara älskade helg :) Fram tills nu har jag befunnit mig tillsammans med några godingar på bällstaberg och bollat lite, suttit i solen en evighet och klagat lite på värmen.. ja jag vet att man absolut inte får göra de nu när det äntligen börjar vankas sommartider.. men! Om jag hade vetat att det skulle bli sååå här varmt hade jag dragit på mig ett par shorts eller kjol och inte ett par svarta jeans som jag gått runt i hela dagen.. hot hot hot :P Nu är jag hemma igen och är helt slut, känner för att ta mig en liten powernap men först ett stort glas vatten!


Annars ser det ut att bli en lugn ensam hemmakväll idag. Imorgon blir det däremot mindre lugnt då dagen börjas med jobb och sen vidare hem till Camilla där vi ska träffas några tjejer och käka lite innan det blir utgång i stora staden med jossan som fyller år natten till söndagen, alltså söndag :D Grattis i förskott på dig! (: och under dagen på söndagen blir det förhoppningsvis ett besök hem till Jossan för att ytterliggare fira henne en gång till beroende på hur jag mår.. sen ska jag nog jobba.. blä! Nu räcker det iallafall med sol för min del idag, nu är det sängen som väntar några timmar framöver! Bye bye.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0