Annars då?

Livet leker .. eller? ha, nej .. något man däremot alltid önskar kanske.

Jag sitter nu för tillfället och tar emot lite bilder från zante som vi tjejer ännu inte fått ta del av på grund av att dem tagits med andra kameror. Nu äntligen har jag fått mig ett litet smakprov.. haha, åh herregud girls! Frågan är om vi verkligen var oss själva på zakynthos? vi levde i nuet helt enkelt (; lite charmigt alltid.. Det finns hur många bilder som helst att se på när vi äcklar oss, barnförbjudna pic's med andra ord :D dem i förra inlägget var två av dem mindre knäppa korten^^ så ni kan ju bara tänka er :P men det är så kul att se och man längtar ju inte mindre tillbaka direkt .. jag vill dit igen! :)

Fastän det börjar bli en början på en mysig vit vintertid så vill jag åka till egypten nu, låt det bli den 26 december! här går det ju knappt att vara kvar längre..

Nej, helg tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0