Att skriva önskelista är och förblir en tradition

Haha, ja nu har jag precis färdigställt min önskelista till mamma. För mig blir det ju alltid två i en liksom pågrund av min födelsedag dagen innan själva aftonen, så jag brukar alltid klämma in lite extra presenter i hopp om att få lite mer :D Men det brukar dock inte funka^^  Jag har kommit fram till att jag genast blev väldigt mycket dyrare i år :P så frågan är, vilket av allt detta lite mer dyrare får jag?

Mobil, bärbar dator, platt-tv, digitalkamera, klocka, presentkort på resa, nagelförlängning, och mycket annat .. Det återstår att se, har jag riktigt tur kanske dem tycker jag varit en aning snällare i år och ger mig mer än bara en!? :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0