biomys

Jag gillar såna där lite spontana samtal, ett sånt jag fick precis nu av rarrisen :) lite bio är aldrig fel, när man ändå inte har något för sig en onsdagkväll såhär (: Jossan och Rarra hade tänkt att dra med oss andra tjejer på filmen twilight kl 9 i täby.. men om alla nu är så sugna vet jag dock inte!? Men jag är ialf på. 

Efter ett mega tjafs om pengar och annat skit idag som jag fortfarande är besviken över, så var jag nära inpå att hoppa av glädje när jag gick in på mitt konto och kom på att jag fått 400 kr i lön för det vi gjorde för fältarna i österåker för cirukus 1 måndad sen kanske? Men dessvärre blev det till 300 kr då jag låg minus på mitt konto :( aja hur som helst så kom det i rättans tid :D Men dem lär det inte gå att hålla i speciellt länge då jag fortfarande har skulder på 130 kr plus att bion lär kosta en hel del.. man måste ju ha popcorn också^^ 
meeen men.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0