dop + kalas samt festis

Heeeej söta goa rara ni :)

Idag har jag lyckats klämma in både ett dop och ett två års kalas på en och samma gång :) Det var min sötkusin erik som skulle döpas och därefter firas. Eftersom han är två år så fick han göra något som är rätt ovanligt vid dop, nämligen gå fram i kyrkan. Det var så jäkla fint att jag höll på att börja tjuta. Haha, men han är ju bara för go den där skitnissen :) Det var ett livligt dop då det var sjuhelsikes många barn som skrek hejvilt.. en dag som inte glöms bort i första taget. Det var trevligt att som vanligt få träffa en del i släkten samt lite andra bekanta man inte sett på ett tag.

Kom hem för bara en liten stund sen och har hittills hunnit med att duscha och packa iordning det jag ska ha med mig till therese. Ska dit snart på lite tillfixning och krök med en massa bruds. Det här kommer bli en bra kväll, det vet jag! (kan ju alltid hoppas ialf, som alla andra kvällar!) Nu väntar jag bara på att tessiressan ska ringa så jag kan få skjuts dit.
Dags att tagga till..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0