fotboll

Lite småsugen på att börja spela igen är jag allt. Men jag vet däremot inte om jag skulle palla :P haha jag har gått och blivit en riktig latmask, kanske ingen bra ursäkt direkt.. men ändå! Jag kände verkligen hur suget försvann mot slutet av min såkallade fotbollskarriär, hehe.. så frågan är, vad är det som skulle få mig o vilja mer nu? Måste fundera lite till :) men ibland vill jag gärna ut på plan och bolla lite igen! Saknar dock dem gamla tiderna fastän jag kanske inte ser ut att vara den gladaste av alla på kortet nedanför :D Men fotbollen var bra rolig förut, vilka minnen. (: Jag var och kollade på det gamla gänget nu uppe på bällstaberg en stund. Inte hade dem blivit fler på träningarna såg det ut som men det ser kul ut.. bara en aning kaaaaallt, var vad jag som bänknötare bredvid kände ialf^^



En varm sommardag i västerås på aaroscupen, året var 2006 :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0