julklappsångest

jag har kommit fram till att jag helt enkelt är tvungen att välja bort några som jag alltid köpt julklappar till men som jag i år inte kan på grund av att jag inte har råd med det :/ det jobbiga är ju då att det känns så otacksamt, så dumt att inte ha något att ge tillbaka när man själv får något. Kanske att jag ska fråga mamma om lite julklappssponsring så alla kan bli glada :) men tror tyvärr inte att hon är så pigg på det. Jaja, det der ut att bli en fattig jul i år men jag kan inte göra så mkt åt saken, bara ångra att jag inte jobbade ihjäl mig och hade en massa undanlagda pengar som jag hade kunnat ha tagit fram nu.

Jag lyckades komma hem med 4 julklappar idag, en bit på vägen (: Nu är det bara att lita på släkten att dem är bra mycket rikare än mig och därmed ger mig en maaassa klappisar samt födelsedagspresenter, det får inte glömmas bort :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0