kvällen/natten

död död död och återigen död, så skulle jag kunna beskriva mig själv just nu, både inombords och till en viss del ytligt också. Det blev en sjukt kall natt igår måste jag ju säga, och inte blev det bättre av att vi missade tåget och fick stå ut med kylan under en ännu längre tid. Mina fötter var seriöst blå och min kropp gick tamejfan inte att tina på hela natten :/ Ja.. ni fattar :P Men vi hade jättemysigt och trevligt hemma hos camilla först, och det får man ju tacka flickorna som var där för såklart :) Festen som vi kom till däremot .. den sööööög. Det var dem mest uffaste personerna jag träffat på, det var skrattretande :) Vi valde, eller ja.. vi kom inte in, haha! Men det var inte något som lockade direkt. Så vi valde att dra oss hemåt igen.

Kvällen slutade med två mindre glada tjejer. Killar är skit.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0