mysigt med snö

Idag blev jag varm i kroppen av att vakna och titta ut genom fönstret. Inget äckligt blask eller en syn av en mörk och grå dag utan istället ligger det nu en tjock vit snö som lyser upp vardagen (: det är så mysigt och det börjar kännas att julen närmar sig.. jag har inte riktigt den där julkänslan men det ska nog inte vara omöjligt att få :) så vad ska jag göra nu tror ni? Jooo, nu var det dags för termobyxorna mössan och vantarna för en heldag ute i snön på nya fina snowracen! HAHA! om det ändå vore så väl va :D men så kul ska vi inte ha de .. men ibland vill man allt vara liten för en dag igen^^

Istället ska jag bara ta det lugnt och sen senare ikväll hem till sandra! igår kväll var jag och camilla som jag sa tidigare hemms hos sandra f för middag och annat mys och det blev en mycket lyckad sådan :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0