shulululu lilla ladie

Nu har jag hunnit sova en stund samt kollat på två avsnitt av the hills. Av det man hört verkar det som att många gillar det programmet, ska jag vara helt ärlig så fattar jag inte alls vad som är bra med det? Det känns som att dem bara är en bunt dåliga skådespelare, fastän detta nu tydligen ska föreställa deras riktiga liv.. aja, whatever ;)

Med skolan ska vi imorrn in på den stora saco-mässan som jag ännu inte bestämt mig för om jag ska med på eller inte. Det är så långt och jag känner mig inte så jätteintresserad faktiskt. Jaja, det är säkert en bra-sak att ha med sig i bagaget nu när studenten närmar sig tänker sig väl dem flesta, men äh! Jag kan kolla upp det där senare.. ska ändå inte plugga vidare än på ett par hundra år. HA! 

istället glädjer det mig oerhört att det snart är helg igen, wihoo! :) se så dagarna bara passerar. I morgon bjuds det på lite tjejmiddag hemma hos sandra frisk, vilket ska bli mys (: & på lördag styrs mina vägar till sandra, dock inte samma! Det blir säkerligen en lyckad helg, som alltid med dessa människor.

Kram / M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0