sjukling

Idag har jag varit hemma från skolan för att kurera mig då jag gått och blivit väldigt förkyld, har halsont och hade feber igår kväll när jag skulle lägga mig. Det blev en jobbig natt, sov inte många timmar alls. Eftersom jag inte sov hemma bestämde jag mig ändå för att gå till skolan för att medverka på musikalen men det kändes rätt onödigt då det kändes som att jag skulle frysa ihjäl och jag ville för en stund där bara skjuta mig själv för att få bort huvuvärken.. Alltid när jag blir så här krasslig så går det över så fort, eller nja förkylningen och hostan brukar sitta i ett bra tag men det är inte varje dag jag får feber.. men får jag feber så har jag det över en natt eller kväll.. knäppt det där. Men iallafall, jag ska inte klaga på kvällen annars. Alltid mysigt.. slapp ju frysa iallafall :D något jag alltid gör annars..

Så idag har det alltså inte hänt någonting. Har spenderat timme efter timme framför tvn under filten. Märkligt nog känner jag för en promenad nu bara för att jag är så varm, men självklart ska vi ha 10 meter snö precis utanför dörren då, och inte tänker jag då skotta^^

aja, men imorrn blire nog skola om det vill sig till att jag får sova ett antal fler timmar inatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0