söndag

Att allt ska vara så krångligt hela tiden? Jag vill inte göra ngn besviken samtidigt som jag inte heller kan lämna ut mig för mycket med tanke på hur jag själv känner och tänker just nu. Att det känns bra från början betyder inte att det kmr kännas bra hela tiden. Jag orkar inte längre sätta andra i första hand, jag måste se över mig själv och det är snarast. Det har varit ett upp&ner liv på senaste .. och så kan man inte alltid ha det. 

Igår blev det en helkväll hos sandra först med lite film och prat, sen vidare hem till sam där en otrolig blandning på folk väntade :) Det var en helt okej kväll, till och från.. Det blev en del ledsna miner och disskutioner fram emot slutet, men det är inget jag varken har ork eller lust med att ta upp här. Annars har jag lyckats stänga av allt det känsliga ibland den här helgen, och det har gjort det lite lättare för mig. Jag hoppas att det håller i sig bara.

Nu sitter jag och kollar på sanningens ögonblick, jag tycker det är så fjantigt att Linda rosing valt att ställa upp i programmet. Haha. Så har man som alltid på söndagar lite dåligt samvete över att ännu en skolvecka står på schemat. Känns som att man måste ta vara på varje stund av helgerna nu, det går så fort..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0