Torsdag

Hej!

Nu är mina kära kusiner på besök, två små riktiga glädjespridare må jag säga (: vi har lyckats förgylla söt-eriks dag som alltid kommer hit och blir lika övelycklig varje gång han får åka traktor^^ och inte sämre blev de för lilla soffipropp som fick hälsa på hönsen! Haha, låter som att vi verkligen befinner oss ute på landet .. men det gör vi ju också .. på sätt o vis :P Nu har jag bäddat ner sofie framför barnprogram på tvn och erik står här framför mig med hörlurar på .. vad han fixar och donar för att höra den där musiken :D


den här ungen är för söt alltså!

Annars närmar det sig ju helg :) ska bli jätteskönt att få sova ut litegrann. Det kommer upp några grabbar från helsingborg som ska bo hemma hos becca över helgen så där ska även jag hålla till :) Hur det gått får ni läsa om sen då ingen av oss känner dessa främlingar! hahah.. random med andra ord! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0