torsdag

och så var man hemma efter ytterliggare en kort och rätt så onödig skoldag. Eller ja, har varit hemma i lite drygt en timme redan. Jag måste börja med att berätta att biofilmen vi var och kollade på igårkväll som jag sa, twilight.. var hur gullig som helst :) Lite smått overklig då o då men det gjorde inte så mycket och att killen i filmen som hade en av huvudrollerna fick oss alla att tappa andan gjorde ju inte kvällen sämre. Haha. Så ja, den rekomenderas ;)

Senare ikväll ska jag ta mig till väsby c med camilla, sandra och jag tror det var therese också. Dem har öppet till elva och tydligen är det någon artist som ska uppträda, det bjuds på glögg och lite annat krimskrams vad jag uppfattade det som, en mysig tripp helt enkelt. Att jag inte gillar glögg är ju struntsamma :P 

Men än så länge befinner jag mig hos pappa, blir hämtad här lite senare, för att gå från tåget hem till mamma skulle kunna bli min död, det är jähätte halt och med mina skor kan man åka skridskor. Dags för en powernap :) kram på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0