usch fy o blä för dagen efter

Ja vad ska man säga? Kvällen blev lyckad :) den började lite småsegt eftersom det inte blev något direkt förkrök då vi hade betalat 200 kr för att få dricka hur mkt vi ville på plats. Det vill säga att efter en timma så var man rätt så slirig, och inte på tal om efter 2.. då kunde jag knappt stå på benen alltså :/ det började kännas att det gick utför och jag slutade därför att dricka men inte nyktrade jag till för det, det hände istället både det ena och det andra^^ Fick skjuts hem från lokalen av sandras mamma fastän det nu inte var långt hem att gå, men observera att jag hade klackar :P så när dem hade åkt kom jag på att jag inte har någon nyckel dum som jag är. Jag satte mig utanför huset och väntade och väntade i en evigheeet eftersom ingen var hemma. Efter en lååång stund kom jag på att det kunde vara öppet på baksidan och tur var väl det, att jag kom och tänka på altandörren för den va nämligen öppen :) home sweet home. 

Jag var en glad prick och hade en del överenergi igår kväll fram tills sängdags, men imorse däremot.. inte igen, tänkte jag. Så började jag tänka mer på kvällen, på vad jag hade gjort.. men jag minns fan inte mycket alltså. Skitjobbigt. Så fick jag ett sms av therese och bara det sa en hel del, ha. Många knäppa saker och en del saker jag ångrar minns jag, ångest ångest ångest. Men vad finns det nu att göra åt saken? deal with it bara.



 jag bjuder på en blöt och ful pussbild på mig & therese från igårkväll.




Nu sitter jag och väntar på att mamma och jonas ska komma hem med lite mat till mig. pommes har jag beställt, vad jag nu får till får vi se. Men eftersom jag nu precis blivit bra och inte längre behöver ta mig till toaletten varje halvtimme så är jag huuungrig, och onyttigt skare va såklart! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0