väsby

trippen till väsby med camillutt och sandrutt blev kort men behövlig. Det var dock väldigt mycket folk och det är inte riktigt min grej.. man blir så varm och seg av att gå i ett inne centrum då. Men vi alla fick ialf med oss något hem, huvudsaken det :) 20 % rabatt var det på det mesta i butikerna, och det är ju aldrig helt fel såklart!

Det börjar annars pratas mer och mer om helgen nu. På fredag har jag hittills inga planer, kan bli en lugn sådan men om jag gissar rätt så det brukar alltid sluta med att det hittas på någonting. Aja, jag återkommer med det. Men annars skulle det faktiskt kännas rätt skönt med en mysig & lugn fredag förengångsskull. På lördag däremot, (trumvirvel :D) haha, är det den omtalade moif-festen där en riktigt konstig blandning på folk kommer att dyka upp! och många kommer det att bli! kan bli kaos, men också skiiitkuul :) det tror jag det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0