den första snön

Ja så sant så .. den första snön har nu fallit till marken :) Vilket snöoväder det blev, en dag för tidigt tycker jag :P det kan ju anses vara mysigt men också alldeles för mörkt och kallt. Men dagen har varit helt okej ändå för vi har ju trots allt varit inne och småshoppat lite :) Dock var det ganska märkligt att det inte bars hem fler kassar av oss sex tjejer som var med, det var inte alla som var lika nöjda med andra ord. Jag själv fick med mig hem en vanlig svart tröja och en annan tröjaliknande sak som jag nog endast köpte för textens skull, haha! "if i don't hear youre heartbeat you're to far away" :) fint va? Lite strumpbyxor fick även plats i väskan och lunch och fika :D Eftersom jag bara lever på studiebidraget just nu så är det strax slut. Efter att jag betalat det vi kröksugna flickor ska äta imorrn så lär jag vara pank :/ menmen.. vad gör man inte?

Nu sitter jag och skriver den där jäkla uppsatsen i filosofi som ska vara inlämnad på måndag senast. Det allra sista arbetet som ska göras i just filosofi då kursen avslutats och självklart är jag ute i sista stund.. jag är sämst. Nu ska jag fortsätta, hare fint allesammans :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0