egypten

Här nedanför är bilden på det hotell jag ska spendera en vecka på tillsammans med pappsen som då fyller 50 år, flickvännen helena med hennes barn och systeryster. Det är bokat och klart, den 26 dec lyfter planet och landar återigen den 2 jan. Ska bli hur skönt som helst att komma bort från allt .. Känns lite sisådär att jag missar nyår men inte alltför sorgligt då jag inte tkr nyårsafton är lika speciellt längre, och så slipper man ju leta som F*N efter en klänning också :D
istället blir det bikini och schteek som gäller!


Jag är lite smårörd över att dem ens tänkte tanken på att ta med mig, jag som alltid på senaste fått höra att jag faktiskt är 18 år nu och tjänar egna pengar, och får därför åka med mina vänner nu istället. Så man kan väl säga att jag blev rätt så glad :)

Skulle behöva komma bort redan nu efter allt gammalt som väckts till liv igen som dag för dag inte blir mindre jobbigt ..
Postat av: Sofie

Åh, de låter ju superskönt!! Skulle också kunna tänka mig vara borta över nyår. slippa allt innan, Alla panik innan, vart man ska vara,kläder osv.

2008-10-30 @ 11:46:12
URL: http://sofiill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0