en helkväll

Igår kväll skulle vi som sagt till tegel för att fira Andrea som fyllt år. Vi hade bokat bord vid 9, och trodde då vi skulle få stanna kvar eftersom vi fått betala mat osv.. åldersgränsen är nämligen 22 på lördagar. Men det första vi får höra när vi kommer är att vi är tvungna att lämna tegel efter maten, som förövrigt serverades kvart i tio och vi skulle vara ute därifrån senast tio :/ och otrevliga var personalen också.. uselt! Det slutade iförsig med att vi fick stanna kvar efter mkt om och men .. men då vare dock inte så många av oss 12 tjejer som hade någon större lust att stanna kvar, vi bestämde oss därför för att ta oss till m&g istället där en hel del vallentuna bor höll hus :) många gamla ansikten som dök upp, alltid trevligt. 

Natten slutade i en ungkarlslya med två trötta pojkar.. kom precis hem och ska nu ta mig något att äta, och jag skojar inte när jag säger att jag nog är den mest segaste människan vid liv just nu..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0