middag och utgång

Godmorgon :)

Jag, camilla och therese åkte in till stan igår för att fika på ett mysigt ställe, och vart hamnade vi tror ni? Ja inte på det mest mysiga cafét om vi säger så, nämligen donken :P Men efter ett bra tags letande så kom vi fram till att det var lika bra. Glassen var god trots det lilla vi fick och det är alltid en helt okej kväll när man bara snackar skit och fånar sig :) Therese klippte förövrigt mitt hår där också, vilket kan uppfattas som väldigt äckligt.. Ingen större skillnad men starkt jobbat ;) Ska beställa tid nu i veckan för en klippning tänkte jag, för när man har en utvuxen lugg som jag går det inte en dag utan att man känner sig som en luffare.

Vad bjuder denna kväll på då? Jo runt sju tiden är det dags att inta Andrea's hus för lite förkrök och annat mys innan vi beger oss in mot tegel där hon beställt bord för middag med härligt sällskap :) Vad som händer därefter återstår att se, men det jag vet efter gårdagen så kan jag avslöja att det är camilla vi kommer att behöva släpa ut inatt^^ Ciao!  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0