Söndag

Nu var helgen förbi, och fort går det .. snart sitter jag här och berättar vad jag fått i födelsedagspresent och julklapp känns det som! Jag ser fram emot julen jätte mycket men jag tycker också att det går alldeles för fort fram..

I fredags hade jag, camilla, sandra och jossan fått i uppdrag att jobba för dem såkallade fältarna eller vad dem nu var .. i åkersberga. Vi gick runt och skulle hjälpa till med en undersökning som kollade hur många resturanger samt pubar som tog legg. Det gick bra och en timlön på 400 kr var ju inte helt fel :) Efter en kall och mer eller mindre matfattig kväll tog vi oss sen till donken där vi gjorde oss mätta innan det var dags att ta sig hemåt till värmen. Lördagen började med att jag tog mig tillsammans med sandra och pontan till solna för att kolla på vallentuna p90 som var i final i sanktan, det blev guld! ett stort grattis gubbar! Det blev en helt okej lördagskväll..  dock är jag rätt så seg idag så just för tillfället ser det ut att bli en resterande soff-dag och kanske lite övningskörning..

Bara en vecka kvar innan det var dags för lite ledighet igen :) jag älskaré!
Postat av: Andrea

LEDIGHET! Jag längtar också!!!

Vad gäller julen... i år ska jag ta tag i julfirande och traditioner. Bli en riktigt JULIST! allt ska göras :D

2008-10-20 @ 11:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0