Tisdag

OONT! har så jävla ont i mitt huvud, som om en bomb precis fått för sig att landa där.. blä!

Gick hem tidigare från skolan idag då jag inte var på topp.. hängig och trött för det mesta. Väl hemma somnade jag gott framför tvn och väcktes av att magen ville ha mat. Nu senare fram emot kvällen var jag ute och övingskörde, jag har nu mera gjort upp ett schema här hemma. Tisdagar, torsdagar och söndagar kör jag :D kan ju slinka in en dag lite här o där också men annars är det meningen att jag ska läsa teori. Det har jag också förengångsskull lyckats med trots huvudvärken som inte vill försvinna. 

Annars då? det är ju lov snart, hur fantastiskt är inte det? :D och den stora frågan just nu är väl, blir det någon kryssning eller ej? Att vi tjejer kan prata så mycket men sen att det oftast aldrig blir av. Så det kan gå, menmen (: här ska njutas ialf! soooooooova, med andra ord. Haha :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker hålla mig kvar på internet och msn ett tag till, viruset tillåter mig inte att befinna mig framför datorn så mycket nuförtiden.
 
Puss på er // M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0