seeeegt

Vilken dag.. vilken äcklig dag.. som det känns nu mår jag alltid dåligt på söndagar! och idag var det inte alls kul att vakna upp o känna sig jätteseg.. speciellt inte när man inte gjorde annat än o springa till toaletten :/ stackars c som inte kunde gör så mkt (: jag skulle jobbat från 12 till 4, men det blev ju självklart aldrig av. Jag får väl snart sparken så som jag alltid mår när jag ska jobba ;) men jobbet suger ändå så det är väl skitsamma kanske^^

kvällen igår blev ialf lyckad. Jag, therese och sandra åkte hem till c för att ta det lite lugnt med några sköningar som redan befann sig där :) och nu har jag iallafall lyckats ta mig upp för första gången idag, så nu ska här ätas något och hoppas på att det får stanna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0