behöver värme!

Nu är det looooov :)

jag kom lagom till två musikal lektioner i en iskall teater, och när jag säger iskall så menar jag det, boktavligt talat. Det är helt sjukt kallt och i stort sett alla har med sig högar med andra kläder för att göra det någerlunda varmt. Plus att vi blev tillsagda att gå ut och samla ihop löv, hallå? haha, skulle jag som fryser ihjäl välja att göra det? Njae. Hade vid det här laget inte bangat på en sista minuten resa till någon fint och varmt ställe med en massa sol och bad :D

Men nu tänkte jag lägga mig framför tvn under filten en liten stund innan jag troligtvis ska ta mig in till stan och fika med tjejerna :) om inte, så är det väl partaj som väntar ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0