1 september

Nu vare höst.. Juni, juli och augusti är förbi.. sorgligt!

Det blev en kort skoldag då jag valde att sova förbi musikalen imorse. Jag vet, dumt.. men jag var verkligen jättetrött så det behövdes. Kom till skolan och hade religionkunskap i ca 1 timme, käkade lite lunch och sen åkte jag, camilla och therese till täby för att där leta lite födelsedagspresent till therese pojkvän niclas som på onsdag fyller 20 barre! Lite småsegt vare allt då Therese måste vara den mest kräsna som finns^^ Men det är alltid mysigt att gå o strossa runt i affärerna. Jag fick med mig en hel del.. lite smink, hårprodukter, satinjacka och en parfym (:

Men nu är jag bara trött, jag fryser och är extremt sugen på choklad. Blir strax upphämtad efter en helg hos pappsen och ska nu bege mig någon kilometer härifrån bara, till mammsen :P men innan dess ska jag åka förbi macken och köpa chokladis :D Puss på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0