en seg dag

Idag vaknade jag av världens nackspärr, kroppens alla delar gjorde ont och huvudet ville inte sluta värka. Bestämde mig för att stanna hemma från skolan men fick samtidigt lite dåligt samvete då vi har ett grupparbete att bli klara med i tid men jag skulle nog inte ha åstadkommit mycket alls idag ändå, och jag hoppas de är förståeligt.

Ångrar nu att jag igårkväll förengångskull satt och bokade in mig på lite jobb idag och på torsdag.. nu kan jag ju inte ringa och sjukanmäla mig direkt, jag som behöver pengar i oktober månad och som annars inte har några andra tider att jobba på i september.. jag måste med andra ord jobba idag :/

Jag känner mig nere, det gör jag alltid när det är sånt här väder. Blä! Ska vila mig en stund nu innan jag beger mig till donken.. ett ställe jag uppskattade bra mycket mer förr.
Postat av: Anonym

du har jättefint hår maria, du ser verkligen jättebra ut!

2008-09-09 @ 21:54:01
Postat av: Maria

Tack så mkt, vem du nu kan vara :)

2008-09-10 @ 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0