Fredag

Att man ena dagen kan må hur dåligt som helst medan dagen därpå bjuder på mer leenden. - Men jag ska inte klaga! det är inte varje dag det händer nu för tin'..

Det är fredag, och kvällen bjuds på quality time med tjejerna :) men innan dess så ska jag vila mig lite efter en tråkig och lång dag i skolan. Vi hade nämligen en psykologi uppgift som skulle göras inom 3 timmar idag, tror ni jag blev färdig? ja i huvudet .. men inte med uppgiften :/ så det blir till o plugga lite på söndag. Inge jobb den här helgen så det ska bli riktigt skönt o bara kunna njuta av ledigheten förengångsskull. Imorgon kväll ska jag träffa c, mysigt :) planerna var först att jag skulle ut med lite härligt folk men min ekonomi är långt ifrån toppen just nu, snarare närmare botten än nånsin förr..  25 sep? Jatack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0