Lars eriksson var namnet!

Friday i'm in love! men nu är det iförsig banemej redan lördag, se så fort det kan gå. Skolan bjöd inte på alltför många roligheter idag, förutom då vi har musikal.. jag gillar verkligen gruppen :) härligt gäng och jag känner på mig att det kommer bli ännu bättre! heja oss :D Annars har jag varit förbi arninge med mammsen och införskaffat lite belysning till rabatten här utanför vårat kära hus.. lite små cosy allt :) Sen väntade jag in mitt mysiga sällskap som skulle joina mig framför lite film :) Med andra ord.. en helt okej dag  

ååååh! glömde nästan nämna att jag nu kommit på namnet på killen som igår fick mig att rysa från idol, och hans namn är nämligen Lars Eriksson. Sjuuukt bra!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0