ledighet

Yes! För imorgon är vi lediga.. dagen ska då spenderas med therese i täby c, vi får se om det blir stan också. Det var meningen att det skulle bli lite tid med tjejerna på ett bad eller något men eftersom alla är sjuka eller håller på att bli sjuka var det inte våran bästa idé. Men självklart så fick ju jag en läkartid imorgonbitti redan vid 8! Försökte verkligen få en tid idag efter skolan men nej tror du dem har tid? Istället blir jag tillsagd att sätta mig på akuten.. hallå? jag är inte akutsjuk, varför ska jag då ta upp deras plats istället för att få boka en tid? :/

aja, har såhär långt legat framför tvn och ätit mängder med frukt, kollat program efter program, slumrat till lite då & då och pluggat teori. Nu ska jag ha det där förbaskade körkortet! även om det nu inte sker imorgon så, inom kort... (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0